Föreläsning 12:00 idag & radio 14.30

stressaav fitnessfestivalen mpicaut

Skärmavbild 2015-11-27 kl. 18.58.55

Idag klockan 12:00 på Yogascenen på Allt för Hälsan har du sista chansen att få vardagstips till lugn så här inför julstressen. KOM förbi & lyssna och NJUT. Står tillsammans med tidningen Yoga för Dig där jag också är krönikör i senaste numret.

Klockan 14.30 blir jag liveintervjuad av bästa @ThobiasThorwid & @MelloCarro i radio. Ska bjuda på mina bästa mindfulness & stressa av tips inför ju & första advent.  Så ratta in 95,3 (Stockholm Lokalradio). 

Gårdagens mässa bjöd på härliga möten. Bland annat så föreläste bästa Simon Kachoa – så himla härligt att vara en del av hans viktiga hälsocamp 180grader där jag Mindfulness coachar & kör återhämtande Yin Yoga & meditation. Finaste Bobby Oduncu lanserade också sitt träningstillskott på Selfomninutrition där hans finaste Jimi också hängde i montern. Älskar det paret – kommer också mindfulness coacha dem framöver 🙂 Sedan var jag förbi älskade entreprenadparet Emily & Gustaf som står bakom trendiga & heta  internationella märket iCaniWill och kommer ha världens snyggast & skönaste yogapants från dem på mig idag på min föreläsning! Hängde också lite med finaste Hero från Gladiatorerna och Mette Picaut som står bakom mitt absoluta ekologiska skönhetsfavoritmärke Mettepicaut där jag visade lite härliga yin yoga-övningar för henne så där efter en dag på mässan 🙂 Har just börjat testa deras nya hudvårdsserie – mer info kommer inom kort..

Bildkavalkad från dagen kommer så klart också.

Vi ses på mässan & hörs på radio

Kramasté

//Tanja

20151128_170639 20151128_121533 20151128_125117

20151128_17190520151128_173953

Här 3 härliga yin övningar mot vägg fter man stått på en mässa 🙂

  1. lägg dig med rumpan precis mot vägg upp med benen och låt dem falla isär – andas. Stanna i positionen ca 5-10 minuter. För upp benen raklånga och vila i 3-4 minuter
  2. yin yoga mässa tanja dyredand
  3. Låt nu knäna falla mot dig och stanna i positionen 5-10 minuter. För upp benen igen raklånga mot väggen och vila i 3-4 minuter
  4. mettepicaut tanja dyredand allt för hälsan acadermiaLåt fotsulorna mötas och fäll knän åt sidan – stanna i position 5-10 minuter. Du kan välja att vila med raklånga ben mot vägg eller i vila raklång på rygg i Shavasana.
  5. mpicaut tanja dyredand yin yoga acadermia allt för hälsan fitnessfestivalen

 

Leave a Comment

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *